Wednesday, September 23, 2009

RAYA Oh RAYA..

Raya tahun nih..SEPI,HAMBAR,BOSAN
nape aku rasa raya kali nih mcm tak bermakna
RAYA tapi cm TAK RAYA
baik family belah mama,mahupun family belah abah..
cuti lama,tp xbest lgsg..
drama2 kt tv cam faham2 situasi raya aku nih..
sume pakat psg cter2 sedey
emm,ntah la..
makin lme,makin tak meriah raya aku..
tahun lepas ok la..ade sesi amik gambar yg sblom nih
tak penah amik tyme2 raya
krenye ade gak la kenangan raya ngan sanak saudara
yg stahun skali jer jumpe..
sedey sebenarnye klu raye tak cukup haul la owg ckp
tp nk wat cmne kn..
dieorg tuh ade keje msg2..
aku ni budak ag(masalahnye bdk ag ke ??huhu..pdhal klu dikre umo,aku ni da ley kawin)
mne la taw sgt hal2 owg dewasa nih..
nt kate aku suke menyampuk hal owg tua lak..
diriku ini masih tidak mengerti..
ALAHAI...

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...