Tuesday, October 20, 2009

AKU MIMPI LAGI..

Sudah agak lame aku x mem"blog"kan diri..huhu ;)
currently kind of busy finishing my chemistry lab report,havin' quizzes & tests,attending extra classes & bla..bla..bla..
tp,satu yg pasti hari2 aku on9 Facebook(FB)..x lengkap rse hari aku klu x on9..toksah kre r brape lme klu on9 tuh..laptop tu klu leh bercakap,die suh letak dlm peti ais..mne tak nye,kdg2 smpi 10jam pki non-stop..
haa,inilah kegilaan aku terhadap FB..
~ngeh3..

bkn psl FB yg aku nk cter pagi2 ni..nk cter sal mende len sebenarnye..
di hening subuh ni,aku sowg2 jer bangun smbil mengadap laptop demi menyiapkan 5 slide utk sbjek CSC psl dri aku.. kwn2 sume sdg enak dibuai mimpi agi..
bercerita ttg MIMPI,tu la tujuan hakiki aku ber'blog' rini..
u know what,last night i've dreaming of getting MARRIED...with HIM..wth ???
kowg jgn salah faham laks..nt sume owg ingat aku ni da gatal sgt nk kawen..
aku x mintak mimpi tu berlaku la wei..kalau la mimpi tu leh dipilih-pilih,how I wish I can do that..

klu diikutkan da lme aku xmimpi mende2 cmni..if im not mistaken,mimpi yg plg aku ingat,aku mimpi nk bertunang...but at the same tyme,aku xtau aku nk bertunang ngan spe..xnmpk muke pon..tau2 ade org masuk meminang jer..x kisah la..bkn ade pape pon kn..

siyes aku ckp mimpi aku mlm td mmg unexpected gler2 r beb..da r MIMPI sal KAWEN..nmpk lak muke suami aku tu,jelas sesangat lak tuh..dan org itu adalah DIA...adei..fenin2.. am I destined to be with him ??i don't know..only God knows who am I destined to be with..but for now,he's just my friend..nothing more than that..

salah satu faktor mimpi mende pelik2 ni coz aku penat sgt kowt..mne taknye,smlm aku dok bermastautin kt kolej dr kol 8pg smpi 10 mlm..tolak 2 jam aku dok kt Oren..kre r brape lme..ade r lbey krg dlm 12 jam..perghh,seharian aku stay kt sne..tu tandanye aku syg bangat sma kolej ni..huh,klu bkn sbb hujan lebat mencurah-curah & ade test MATH mlm smlm,xde mknenye aku nk stay lme2 kt kolej tuh.. buang karan jer..

emm,penat da kepala otak aku ni...final exam da nk start next week..so,to all my friends,i wish y'all GOOD LUCK & STRIVE FOR DA BEST...

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...