Thursday, January 14, 2010

nape mesti berasa cemburu??!!!!


my eyes of jealousy...


Argghh!!! damn it...
nape perasaan ni mesti ade pada aku???
pdhal DIA bkn ade pape pon ngan aku..
AKU dan DIA kawan biasa jer kot..
tp,setiap kali kalau ala2 ada orang yg nk usha DIA,
AKU rasa camni...


Ni semua salah DIA,
kalau DIA tak bagi hints yang pelik-pelik dulu,
mesti tak jadi camni..
terasa cam aku seorang je yang perasantan..
Uh...kompleks tol la...


AKU SUKA DIA ??
~mesti la suka kan..kalau tak suka,takkan jadi kawan aku lak..


AKU SAYANG DIA ??
~sayang sebagai sahabat,sudah semestinya...
kalau lebih drpd itu,aku tak pasti..
tapi,tak salahkan kalau aku sayangkan seseorang 
lebih drpd seorang kawan kan??


AKU CINTA DIA ??
~rasanya masih belum sampai ke tahap itu lagi..
it takes time,for me,to develop that feeling,
but it's not impossible..
hanya masa yang akan menentukannya..


just wanna wait & see what's gonna happen next..

2 tukang kepoh terbaek:

IN-faz said...

hahaha...
we same --->>>
hate feel like this...
arghhhh!!!!!

Syarina said...

yeah..me too..
tanpa sbb yg kukuh,kte tetibe jer ley rse cemburu...
xsuke..xsuke..

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...