Saturday, January 2, 2010

PEDIH

kadang-kadang aku tak faham dgn kau
kenapa kau tegar lafazkankan kata-kata tu pada aku
kenapa kau tergamak meluahkannya
apakah aku ini tiada erti dalam hidup kau??
siapa aku pada kau??
siapa aku dalam hidup kau??
siapa aku dalam hati kau??
bila kau sunyi,kau datang...
bila kau tak suka,kau keluarkan kata-kata yg menyakitkan hati aku..
kesalahan kecil yang sengaja kau besar-besarkan
kau tak tahu
betapa sakitnya hati aku
betapa pedihnya hati aku
hati aku bagai disiat-siat
setiap kali aku ingat kembali
kata-kata yang pernah kau lafazkan pada aku dulu
aku menangis dalam diam,
aku menangis di dalam hati,
tiada siapa yang tahu,
tak tahu harus ku luahkan pada siapa
aku hanya manusia biasa
punya hati,punya perasaan
jangan sampai rasa kasih aku terhadap kau hilang
jangan sampai rasa hormat aku pada kau luput
jangan sampai aku pula yang meletus suatu ketika nanti
jangan sampai semuanya sudah terlambat
baru kau sedari
semua yang pernah kau lakukan pada aku
jangan....

AKU MUNGKIN AKAN MEMAAFKANKAN KAU TAPI AKU TIDAK AKAN LUPA APA YANG PERNAH LAKUKAN PADA AKU...
TAK AKAN PERNAH!!



hatiku hancur mengenang dikau...


~tiada terlintas langsung niat untuk berdendam tetapi,inilah kenyataan yang harus kau dan aku terima...nanti



0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...