Thursday, December 17, 2009

cEkOdOk PiSaNg oH cEkOdOk PiSaNg..

First time,dlm hmpr 21thn aku hidup,aku telah berjaya memasak CEKODOK PISANG..wahaha..bangga dowh..sumenye aku wat sendiri<--dgn sdkit bantuan drpd Syarini..die memggoreng,aku siapkan bahan2.. Dgn bangganya aku nk mengisytiharkan bhw aku,NURUL SYARINA BT DAUD,mmg da boley kawen..kuikuikui..bkn setakat pandai memasak dan kemas umah,wat cekodok pon aku da LULUS..hihi..


Bahan2 yg diperlukan utk membuat cekodok pisang ni ialah:
Pisang
Tepung
Sebiji telur
Air
Gula



inilah rupenye apb pisang sudah dilenyekkan dan dicampur ngan sume bhn2 di atas




cekodok yg sdg digoreng<--nmpk sedapkan..
yum yum..





cekodok yg sudah digoreng and it's ready to be served




SELAMAT MENCUBA YERR ;)


LOVE,
ME

3 tukang kepoh terbaek:

IN-faz said...

yam..yam...
sedapnya, nk cikit...^_^

atienalova said...

eit?
asal cekodok itam?

Syarina said...

da tu,ko wat cekodok pisang kaler ape??kuning langsat??

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...