Wednesday, December 9, 2009

Kedurjanaan Seorang yg bernama LELAKI..

Siang td punye r bosan..xde cte yg besh langsung utk ditonton..aku pon dok alih2 siaran tv smpi aku buka channel Hallmark,tyme tu lak rancangan The Oprah Winfrey sdg ditayangkan..aku xde r ikot sgt rancangan Oprah nih,kdg2 layan gak r,depends on the topic also..aku layan r jap since xde cte besh kan..tapi,seriously aku ckp topik ptg td agak mengejutkan bkn shj aku,tp mgkn org len gak termasuklah korg kot..<--klu ade la yg melawat blog aku nih..

Nak tau psl pe???

Pasal seorg lelaki yg disabitkan dgn kesalahan menyebarkan virus HIV/AIDS dgn sengaja..His victims were single moms around 40-60 years old,who are looking for love..His name is Philippe Padieu,53-years-old.Dia da tau yg die dah dijangkiti ngan HIV tp die sengaja nk sebarkn the incurable virus tu pd org lain..Dia menjalinkan hbgn lebih drpd 2 wanita pd satu2 masa..What could be worse than that ??Carrying lethal and dreadful disease of Aids and yet spread it to others..That is so inhuman!! Skrg ni dia telah dijatuhkan hukuman penjara seumur hidup dgn sabitan melakukan seks tanpa perlindungan dgn tak inform psgannya bhw die positive HIV and at least 6 women,who he having sex with,get infected by the disease..





<--muke xbersalah
Philippe



Yelah kan,da nmenye org putih bese r wat seks klu xkawen kn...org Islam pon ade wat,nikan pulak mat salleh yg xde pegangan agama..wanita2 separuh umur ni nk mencari cinta memandangkan dieorg da berpisah ngan suami msg2..Si Phillipe ni mgkn jenis mulut manis yg ley bg pompuan ni cair..so,ble die ckp nk wat seks without protection for example pki condom,pompuan tu pon ikut jer walaupon taw ape kesannya...kata cinta,cinta itu kn buta..lautan api sggup ku renangi..bile da jd cmni,yg pompuan tu mula r menangis tak berlagu..malu ngan anak2 lagi,ibu bapa,keluarga,masyarakat dan sbginye la..kna btol2 tabah la nk hadapi sume ni..








<--5 drpd 6 mangsa kedurjanaan Philippe
*kecuali Oprah



Mmg la xley nk salahkn Phillipe tu sepenuhnye walaupon 60% kesalahan tu dtg dr die..sbbnye,bertepuk sbelah tangan takkan berbunyi...same r ngan dak2 pompuan yg sanggup tgglkan family sendiri,lari pegi Lombok tu..ntah pe yg dieorg cari kt situ pon aku xtau..klu org Lombok tu hensem ke kaya ke,xpe gak..ini tak,habuk pon tarak..Muka dah lah cam tak siap,cam pecah umah pon ade gak..~hakhak..Malaysia yg ag besh ni pon dieorg x pandang..yg pompuan ni pon cari nahas gak,cinta punye pasal smpi da xley berfikir ngan rasional..tu la masalahnya ngan org pompuan nih,buta hati klu da bercinta..
minta2 aku dan saudara2 pompuan lain dijauhkan dr bencana cmni..Nauzubillahi minzalik.

sblom aku nk akhiri entry ni,aku ade serangkap pantun utk renungan kita bersama...dan pastu,LU PIKIR LA SENDIRI!!!

Nasi lemak buah bidara,
Sayang selasih hamba lurutkan,
Buang emak buang saudara,
Kerana kasih hamba turutkan.

1 tukang kepoh terbaek:

Nurul Syarini said...

teman setuju bebenor dgn tajuk kamu ni...
sumtimes,once a woman falls in love,
she couldn't think rationally...
so girls, THINK b4 U ACT :)

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...