Thursday, April 29, 2010

Siapa Dulu ???

Hari ini selesai sudah salah satu paper subjek yg menyusahkan pelajar
Diploma Sains,khususnya aku...
Aku pun tak pasti kenapa pelajar2 Sains kena belajar pasal Internet Programming 
walhal ini bkn bidang kami...
Emm,mugkin ini salah satu cara nak melahirkan graduan celik IT dan berkemahiran..
Lantak lah,janji paper dah habis...Harap2 bolehlah dapat paling kurang pun B kan...
Carry mark dah tinggi,jangan gred jatuh pula kan..huhu

Habis je exam tadi,aku dan kawan2 aku(Atien,Hieda,Zack,Ira,Una,Naq,Syarini,Nabilah,Qihah,dan Suha) 
pergilah makan tengah hari kat Dinar Cafe...
makan sambil berborak pasal macam2..sampailah msk bab perkahwinan..
almaklumlah,one of my besties,Atien kan dah nak menamatkan zaman bujang dia 
bulan Jun nanti..
so,kami pun korek2 lah sikit pasal persediaan dia nak melangkah ke gerbang perkahwinan..
hantaran,kenduri,katering,family planning dan sebagainya lah..
Sampailah bab siapa yg bakal ikut jejak Atien pula selepas ini..
Yang pasti selepas Atien adalah Naq...pastu,dah tak tahu giliran siapa pula..
Then,aku pun tanya dieorang,agak-agak antara aku dan Syarini,
siapa yg akan kahwin dulu ?? 
kebanyakannya ckp,aku akan kahwin dulu...atas faktor persekitaran...
persekitaran yg mcm mana,itu aku tak tahu sbb dieorang pun tak explain briefly pasal benda tu..
so,in a nutshell,just wait and see how is it going to be in the future..h0h0
see you in other post,later...

LOVE,
ME

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...