Friday, June 25, 2010

Banyak cerita...

Salam..
Aku ni rasa cam banyak mende nak cerita tapi tak tercerita lak rasanya..
Jadi, sebagai mukadimah aku nak cite pasal result yang baru keluar 10 Jun baru2 ni...<--baru ke ???
Alhamdulillah ,I pass all the subjects taken although my CGPA is just average...
I can take my breath smoothly since I passed my Statistics paper..
You know why ??
Because I keep worrying that I might fail that paper...
and that's really scared me to death...
Sebab sem depan adalah sem yg terakhir,dan aku tak nak sangkut apa2 paper..
Plus,aku akan carry 6 subjek utk sem yg bakal bermula nanti (5 masuk final + 1 presentation) and yet I don't want to be burdened with subject that I hate the most which is Statistics...

Korang nak tahu pasal ape aku takut aku fail paper tu ??
Sebab aku hanya study dan wat rivisyen (subjek yg silibusnya belajar selama 5 bln lebih) hanya dalam masa 2 hari sahaja..
2 HARI SAHAJA!!!! <<--baca sekali lagi
Subjek ni punyelah banyak rumus,byk nombor dan byk calculation...
Can you imagine that ??
Sape yg x risau babe ???bkn calang-calang org leh study cincai cam aku nih..
h0h0h0..
Dah lah aku selalu ponteng kuliah,
Tutorial pon masuk 3-4 kali jer...
Test hancur,kuiz tak tahu macam mane...
Serius,mmg inilah subjek yg aku rasa aku plg hancur skali..
But I guess, I'm very lucky lol...hehehehe...
Phewwwww...
As far as I know,one person did failed that paper..
Lelaki r...spesis cam aku,selalu ponteng...
Tapi dalam kes ni,I'm much much better than him...
Bukan nak bangga diri but it's a fact
And we must accept it...
Dia dah cipta rekod la kt kolej as being the 1st person who failed that paper...
Dengar cite die nak wat re-check result die...
Hopefully,ok la kan...
Nasib baik aku tak pecah rekod bersama dia...
Kalau tak bkn ke dah jadi skandal,duduk sebelah-sebelah..
Fail pun sama-sama...<--Fuh,minta simpang malaikat 44
Masa exam ritu,dah lah dia dok sebelah aku...
Mungkin dia nampak aku cam leh jawab jer, beliau cuba nak usyar jawapan aku..
Tapi gagal...
Beliau ade wat bunyi utk menarik perhatian aku utk pandang dia...
Tapi aku wat derk jer...dah lah tak berapa friendly dgn aku..
Ada hati nak tiru...uwekkk..
Aku ni takde lah skema sgt,simpan jawapan utk diri sendiri time exam...
Tapi tgk org gak r...aku hanya tolong pada org yg aku percaya dan leh tlg aku jer..
So,yg lain please back off...


Hahahaha....juz kidding lol..
Actually,aku pun ada wat re-check result gak..subjek BIO310 (Introduction to Human Biology)..
Aku minta tolong dgn Ashrof,suh dia uruskan since dia ada kt KB kan..
dan dia pon wat RSS gak, for the same subject...
Amik berkat budak dekan la katakan..hehehe..
Aku mmg tak puas hati giler coz aku dpt C+ jer and f.y.i,,aku tak penah dpt subjek BIO turun drpd B (tak kisah lah B+,B atau B-)..
It's really surprising me mase aku tgk result aku tuh...subjek lain aku tak kisah tp ini BIO..
Let's hope for the best that there will be any changes in my result..kalau boleh biar meningkat,jgn menurun lak kan...
Kalau tak,sia-sia lah aku re-check..baik takyah wat kan, hati pun tak sakit...
Membazir RM50 aku...
Oklah malas nak membebel byk2,
Until we meet in the next post..
Daaaaa...

HOPING FOR THE BEST,
ME

2 tukang kepoh terbaek:

Anonymous said...

awk wat recheck..?
bile kuar result die..?

Syarina said...

yup,sy wat re-check...
sy minta tlg ashrof uruskan sbb die pon wat re-check gak..
sy pun xpasti bile rslt kuar,ashrof ckp mgkn 27hb...tp ntah la..

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...