Friday, August 6, 2010

Oh NO!!!

Salam..
Kalau korg perasan,
My last entry hr tu,
Aku baru jet cite psl drama Laila Asyikin kan...
Tup tup...aku tgk tv mlm smlm,
Rupenye dah episod akhir...
It's ended with bad ending,
And the worst part is,
Ikhmal a.k.a Fahrin is dead...
OMG!!!!

From beginning till the end,
He became quite a pathetic character,
He's willing to sacrifice everything,
Even his own life and love,
To protect someone that he love and respect..

But it's ok,
At least,dia mati dlm keadaan yg bermaruah kan...
Demi menyelamatkan orang yg dia syg..
Agak-agak lah kan...
Ada lagi tak lelaki yg boleh protect perempuan smpi camtu sekali ??
I'm still wondering....hrmmmm
____________________________________________________

Sekarang ni,
aku dah mula addicted dgn satu lagi drama Melayu,
Tajuk dia "KAU LAKSANA BULAN",
Setiap hari Isnin, 8.30 mlm di TV2...
(tetibe ase cam tgh wat iklan lak...hahahaha)


Drama ni diadaptasi dari sebuah novel,
juga menggunakan judul yg sama,
Ada 13 episod, skrg ni dah episod ke 9,
So,hanya 4 episod jer lagi yg tinggal...
Yg best nye cite ni sebab ada pelakon kegemaran aku,
ZUL HUZAIMY sbg Firas...
Firas ni sgt lah gentlemen...
dan boleh dikatakan memenuhi kriteria lelaki idaman semua wanita..
cewwah,termasuklah aku sebenarnya...
~lalalalala...

Dan sekali lagi aku tertanya-tanya...
Ada lagi ke lelaki mcm Firas ni ??
Kalau nak tahu Firas tu camne,
Sila tonton sendiri drama ni yer...
Malas nak citer...
Aku nak layan sorang-sorang jer...


STILL WONDERING,
ME :)

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...