Monday, October 25, 2010

Pernah tak ??

Salam..
Pernah tak korg tibe-tibe rase annoying,
kat seseorang tu tanpa sebab-musabab yg relevan ??
Padahal org tuh tak wat pape pn kat kite sebenarnye...

Kalau aku,
aku akan jawab, pernah..
dan...
Mende ni selalu jer jadi kat aku sebenarnya..
Tak semena-mena aku tak suka tgk die,
baik lelaki atau perempuan,
same jer..
The way they look, behave,walk and talk,
Really make me pissed off...
Memang la tak baik kan,
sebab dah mcm prasangka kat org len,
Tapi nak wat camne kan,
btw,sorry kay
all of sudden,this thing happen...
I can't help myself..

Semoga perasaan prasangka ini,
akan hilang,
dan aku akan cuba mengatasinya,
Yelah,mana tak nyer..
Tak pasal2 org yang bersalah jadi mangsa..
sdgkan dia OK je dgn kite..
hohoho...

Taknak lah benci-membenci ni,
mana tau,
entah-entah org yg kita benci sgt tu jodoh kite,
dan kite akan suka sgt kat dia nanti,
Manakala org yg kita suka tu,boleh jadi org yg sgt kita benci 
satu hari nanti...
Minta-minta dijauhkanlah yer...

LOVE,
ME

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...