Sunday, October 17, 2010

Saranghaeyo,Chingu

Salam...
2-3 post aku baru-baru ni,
semuanya berkisar ttg kekecilan hati aku,
terhadap sesetengah orang yg pernah/sedang menjadi kawan aku..
tapi,tak semua...


Aku tak pernah lupa yang,
ada ramai lagi teman-teman aku,
yg sudi menemani aku di saat suka dan duka,
Jatuh bangun aku selama ini,
mereka lah yg sering hadir di sisi aku...
terutama mereka pernah hidup sebilik dgn aku sebelum ini


Tipulah kami tak pernah terasa hati sesama sendiri sebelum ini,
tapi kejadian itu juga lah yg makin merapatkan ukhwah antara kami,
semakin memahami & menyayangi antara satu sama lain,
kerana sesungguhnya setiap kejadian yg berlaku ada hikmah yg tersembunyi..


Mungkin juga aku seorang yg egois kerana tak mampu nak mengatakannya
dari mulut aku sendiri,
tapi ini lahir dari hati aku yg tulus ikhlas,
Aku nak korang sume tahu yang,
AKU SANGAT SANGAT SANGAT SAYANG KORANG SEMUA!!!


Aku minta maaf sekiranya tindak-tanduk dan kata-kata,
yang lahir dari aku pernah melukakan hati korang sume,
Aku khilaf<--(aku da bese guna perkataan ni dulu kan...hehehe)
Na jeongmal mianhae,chingu...




Aku sayang korang sume
 (SYARINI, SUHA, HIEDA,ZACK,IRA,UNA & CHE AH)



dan tak terlupa juga, my (mom-to-be) friend,
ATIEN


TE QUIERO MUCHO AMIGAS,
ME :)




0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...