Tuesday, January 25, 2011

Laughter is the best medicine

Salam.
It's the fourth week since I've been here,in UiTM Shah Alam..Alhamdulillah,aku bersyukur sangat sebab I manage to keep my survival here,and gone through everything smoothly without having any CULTURE SHOCK.. :)

Bukan ini yg aku nak cite sebenarnya...hehehe..Actually,aku follow satu blog nih..Tajuk entri terbaru die sgt menarik dan kena sekali dgn aku...Perempuan And Extra Laughing Nerves..Memang aku enjoy gile r baca entri,buat aku tersenyum dan terkenang kembali kenangan aku gelak-guling2-sampai-tak-hengat-dunia dgn member-member masa diploma dulu..How I missed those precious moment with u guys..A LOT..Yes,I do mean it..Kadang-kadang,aku ni boleh tak semena-mena gelak padahal mende tuh bukan kelakar sgt tapi entah lah..Geng gelak aku tak len x bukan,kembar aku sendiri,Syarini dan Cik Ah (the explosive laugher)...Cik Ah kalau gelak,org taknak gelak pun boleh terangsang nak gelak sekali...Bergabung lak kami,Si Kembar ni,memang gabungan yg CUKUP,CUKUP MANTAP...hikhik..Macam lagu Adam dgn Stacy tuh.."Bergabung,meletup..Aahh"...Our closest friends cam Ashrof, Fazrul, Ira etc mmg dah masak sgt dgn 'kegemaran' kiteorg nih...Mungkin betol lah kot apa yg blogger tu tulis yg orang perempuan ni ade extra laughing nerves..

Salah satu kriteria calon suami yg aku nak pun mesti ade sikap sense of humor..Boleh buat aku gelak,tersenyum dan paling penting,boleh wat aku rasa senang hati sentiasa..Being around someone that we're comfortable with,isn't this that everybody wants ? Pressure pun hilang bila jumpa org yg mcm ni...Terasa hilang sikit beban bila dpt ketawa puas-puas... After all,laughter is the best medicine kan..Apalah guna hidup kalau takde gurauan dan senda tawa kan..Mcm takde life pun ade gak..Masam memanjang...Orang nak dekat dgn kite pun takut...huhuhu..Sebab tu lah,kalau tgk drama Korea ke,movie ke aku pilih genre romantic comedy...Sebabnya kita nak santai-santai,berehat kan,pasal ape nak streskan kepala hotak dgn cite-cite berat ?Tak syok r...Baik tgk cite yg kite boleh gelak-gelak kan,kuar dari panggung wayang dgn wajah yg tersenyum bukan dgn dahi yg berkerut-kerut..h0h0h0...


Oklah,setakat ni je lah aku nak membebel...Len kali,aku bebel lagi,dan jgn pernah jemu utk membaca bebelan ku nanti kayh..Until then,babai.. xoxoxox

LOVE,
ME

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...