Sunday, January 30, 2011

Saya yang Optimistic

Salam.
Esok,aku ade interview kat Yayasan Pahang (YP)...Bukan nak minta kerja kat sana tapi untuk pinjaman pembiayaan pendidikan YP..Nervous r sket sebab aku pun dah lama tak pergi interview... Hopefully,everything will go smoothly for tomorrow...Minta-mintalah dapat pinjaman tu nanti kan...Kalau dah memang rezeki aku dapat,Alhamdulillah...But then, kalau tak dapat memang bukan rezeki aku la tuh...Apa leh buat,redha jer lah..Perhaps, there are others yg lebih layak drpd aku...Think positive...Kita hanya mampu berusaha je lah,yang tentukan sumenya adalah Allah SWT...

" Give yourself a chance to be optimistic
in what you doing and you will be surprised at what you will achieve."
-Christian Bishyika,2010- 

So,in case kalau tak dapat,terpaksalah terima tawaran PTPTN tu nanti...Bukan aku tak nak guna PTPTN,tapi tau-tau je lah kan pinjaman ni ade interest yg nak kena bayar..Pinjaman YP takde interest..huhuhu...What I can do now is hoping that I can do well tomorrow...My very best performance...InsyaAllah :)
Pray for me guys...
until then,bubye

LOVE,
ME

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...