Thursday, February 17, 2011

Kalau dah suka...

Salam..
Hari ni aku nak kongsi ape yg aku dapat dari kelas CSC425 aku pagi tadi...Sangat menarik(pada aku la kan...),org besenye dpt ilmu pasal C++ language,variables,identifier,Boolean expression and what not kan...tapi hari ni kami sume dapat ilmu tentang kehidupan...Ya,kehidupan,menanti jodoh,tips memilih pun ade gak sikit-sikit...Hilang gak lah rasa mengantuk aku pagi tadi,takdelah menadah ilmu C++ je kan pagi nih...hehehe...Tapi,inilah kesimpulan yang dibuat drpd penceritaan lecturer aku tu hari ni :

"Memang mudah untuk kita menyukai orang tapi bukan mudah untuk orang menyukai kita...Jadi,bila dah ada orang yang suka akan kita,dan kita pun suka akan dia...Terima sahaja kerana jika kita lepaskan peluang itu,kita akan kerugian selama-lamanya..."

"Splendid opportunity only comes once in a lifetime,you missed it then you'll lost it forever..."


Sepatutnya ada sambungan lagi pasal life ni tapi memandangkan ada seorg budak kelas aku yg semangat-nak-belajar-lebih then the lecture is continued...Habislah 1 bab,then dicampur-campur overall 2 chapters have been covered today...Cerita pasal kehidupan ini akan disambung ke minggu hadapan...I'm looking forward to know what other stories that he gonna share with us in the next class...hehehe..

Until then,bubye ya'll :D

LOVE,
ME

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...