Friday, February 25, 2011

PTPTPU...eh salah,PTPTN..

Salam...
It's almost 2 weeks since the day aku serah borang penerimaan PTPTN...Tapi sampai la ni,duit tak jugak masuk ag..Actually,duit aku bukannye senak sangat pun sampai tak cukup makan...Duit PAMA hari tu pun ada lagi,leh la survive sebulan dua kot (kena jimat cermat la guna kan...)..Bila masuk bab shopping dan jalan-jalan,rasa cam liat je nak gi ATM,nak amik cash...Tau-tau je lah,dah dok kat SA ni nak gak gi jalan ke sana ke mari...Itu lah kelebihannya bila dok kat tempat orang nih..Kalau ikutkan,schedule aku ni dah penuh,almaklumlah member-member dah booking awal...Nak gi tgk wayang lah,Midvalley lah,karaoke lah and lately nih,I've been craving for fast food...Nak makan McD,Burger King,Sushi King and what not...Ingat nak gak merasa Korean cuisine kat sini...Siap dak-dak ni survey lagi halal Korean restaurant..So,kena tunggulah kewangan betul-betul kukuh dan stabil,baru sedap enjoy kan..hehehe...



Banyak dah dengar rumours,since last week lagi...Ada orang cakap minggu ni,kejap hari Rabu,kejap Khamis..Bile check,balance dalam akaun aku statik jer,no changes at all...Ni lak,ada dengar-dengar hari Jumaat takpun Sabtu...Yang mana satu yg sahih,aku pun tak tahu..So,tunggu je lah dan keep on checking my account everyday..Sounds pathetic la pulak aku ni kan ??h0h0h0...


Don't know why,lately hati aku meronta-ronta nak balik Kuantan...Nak kata rindu kat parent,tak juga..It's some kind of feelings yang menarik aku untuk balik umah...Rasanya normal la tu kan...Parent aku aku tak kisah sangat kot kalau aku nak balik sebab dekat je kan...Nasib baik S.A-Kuantan tak jauh sgt perjalanannya,about 4 hours...Taklah aku kepuasan dok dlm bas,macam masa aku study kat KB dulu,8-9 jam perjalanan...Tidur,celik,tidur,celik tak sampai-sampai gak lagi kat KB..Tapi itu dulu,sekarang tidak lagi...hehehe...Poyo je kan bunyinya (lantak aku lah kan...~ngeee)

Ok,cukuplah sahaja sampai di sini...Ada masa, aku corat-coret lagi...
Until then,daaaa

LOVE,
ME

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...