Saturday, February 19, 2011

I was tagged...

PERIBADI SAYE.
Tak friendly sgt...berat mulut dgn org yang baru dikenali tapi bila dieorg dah kenal aku...MasyaALLAH!!!
hehehe ;P


Status.
Single

Kalau bukan si dia, pasangan saya adalah:
belum dikenalpasti


CINTA.

Cinta pertama.
Tiada tp having crush tu pernah..

Jangka hayat percintaan paling lama.
Next!!!

Sifat lelaki itu.
Tiada yg spesifik yg penting aku selesa dgn dia...kedudukan ekonomi juga kena stabil...


KERJAYA.

Cita-cita.
Cikgu atau lecturer kot...

Saya berusaha.
Nak jadi lebih friendly dan terus memajukan diri ke hadapan...Sesekali pandang ke belakang takpe.. >.<

Akhirnye.
InsyaAllah,I'll be what I want to be and have what I want...


LIFE.

Disco/Liveband/Karaoke kenduri.
Karaoke kenduri pernah kot...Yang lain-lain sorry...hukhukhuk

Movie.
Suka yg santai-santai jer..

Sosial.
Biasa-biasa sahaja...masih cuba untuk lebih bersosial but in the good way lah kan...

RANDOM.

Sex sebelum nikah.
Totally DISAGREE..

Parti politik saye. 
Setiap undi adalah rahsia...

Sms yang terakhir.
Kembar aku,Syarini... :)

Baju yang dipakai hari ni.
Baju kurung.

Sekian,terima kasih daun keladi...Sesape yg baik hati,len kali tag aku lagi...

LOVE,
ME

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...