Friday, February 18, 2011

It's been a while...

Salam...
It's been a while,isn't it ?Padahal bukan busy sgt pun tp bile idea nak menulis tu takde so there's no point to blogging...Buka gak blog,juz layan blogger2 yg lagi bijak mengarang dari aku...and I was surprised cause they have so many things to talk about,plus it's also nice and interesting to read about...I envy them for that great talent...huhuhu...

This would be my 116th entries...it's quite a big number aite ?? Apalah nak heran kan..org lain post kat blog dieorg dah beribu-ribu gamaknya...hohoho...Don't worry, cause now I'm back to entertain my beloved readers...~lalalala...


This week gonna be a quite busy for me because the whole weekend I'm have to attend the latihan dalam kumpulan (LDK) which is Program Kemahiran Insaniah...Hari Sabtu paling teruk lah sebab start dari pukul 8.00am smpi 6.00pm..Hari Ahad tu tahanlah sikit coz walaupun still start kul 8.00am tapi habis awal,dlm kul 1.00pm...Then,malam ni aku kena hadir ke Program "Wacana Cinta Agama,Bangsa dan Negara" dari kul 8.00pm smpi 10.30pm...Dah lah lab PHY ptg ni dari kul 3.00-6.00pm,confirm2 penat giler siowt...Program ni wajib hadir bagi pelajar yg berumur 21 tahun ke atas and for sure that's me la kan since I'll be 22 in this upcoming March...



Aku rasa la kan program ni mesti untuk pendedahan kpd para pelajar yg dah cukup umur untuk keluar mengundi pilihanraya kampus dan PRU tahun ni...Aku pun dah bersedia nak keluar mengundi for the first time this year...Bukan selalu ada event camni..PRU empat tahun sekali kan,so I don't want to miss this experience..hihihi


OK lah,that's all for today..meet u guys later...bubye :)

LOVE,
ME

2 tukang kepoh terbaek:

atienalova said...

takde mende nk ngomel dlm belog kannn?
ape kate ko jwp tag?
ade kat belog aku nuh..
hiks.

Syarina said...

nak suh wat tag,tag r aku...xkan hidung tak mancung,pipi tersorong-sorong nak wat an...hikhikhik

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...