Thursday, March 31, 2011

Explorace PERTEMA 2011...

Salam,hye guys...

My very first entry in March huh ??Itu pun dah nak msk bulan April beberapa hari nanti kan..hehehe...What to do ??Nothing much to story-mory la lately...So,juz nak share my recent activities..here in UiTM..


A few weeks ago,on the Sunday,6th of March,Persatuan Teknologi Makanan or also known as PERTEMA,had organized an activity for all Food Tech students..Nama aktiviti ni FOOD TECHNOLOGY EXPLORACE DAY,dgn tema "Express your love,Beat the challenge"...Explorace ni diadakan di Taman Botani Shah Alam atau juga lebih dikenali sebagai Bukit Cerakah atau Taman Pertanian Bukit Cahaya Seri Alam...huh,byknye nama tmpt ni kan...hehehe..Actually,mende ni wajib utk semua ahli PERTEMA aka student Food Tech tp ade jer yg tak join...balik kampung lah,itulah inilah...

chantek kan banner nih ?? click for enlarge


Mula-mula aku ingat malas gak nak join,tapi bila fikir-fikir balik..takde ruginya kalau aku join,leh have fun sambil berkenal-kenalan dgn student-student Food Tech..Nanti tak kenal lak senior2 dan rakan-rakan seangkatan kan ? Sambil2 tuh,leh gak merapatkan lagi ukhwah antara aku dgn classmate aku yg seramai hampir 40 org tuh..hehehe...

Tapi yg pasti,group batch aku yakni group kelabu berjaya menggondol anugerah group paling sporting dan slumber aka no .4 daripada 8 group yg bertanding..Kire ok lah tuh kan,we're juz play for fun..menang rezeki,kalah pun tak kisah...hehe

Okaylah,since mende ni pun dah agak lame dan aku pun dah reti nak story ape lagi...So,aku juz letak gambar2 spnjg hari tersebut untuk tatapan anda semua kay ??


gadis-gadis semasa ;P
 
ade gak kumbang yg sesat...

eh,eh ade 2 kembar lah..~ngee..
masing2 wat muke bajet kiut r tuh...

2nd task:completing the jigsaw puzzle

sempat posing sdg yg len sibuk dgn task...hihihi

kaki kami diikat..

dlm bas,smpt camwhoring lagi tuh...

lagi,lagi dan lagi
the jejakas

pas sumenye tamat

 till we meet again yeah :)

LOVE,
ME


 

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...