Tuesday, March 9, 2010

hari ini aku bersedih...sangat-sangat..

emm,baca dari tajuk post ni pun da tahu macam mana perasaan aku hari ini...
sesungguhnya,aku tak pernah lagi mengalami perasaan sebegini..
hatred,frustrated, angry,humiliated and others..
hati wanita aku sangat terasa...
KESAKITANNYA...
tapi,masalahnya aku tak bencikan orang..
aku tak marahkan orang lain..
ini lebih kepada perasaan dalaman aku sendiri...
walaupun aku sudah ceritakan kepada orang lain..
malangnya sedikit pun perasaan itu teralih dari hati aku..
aku sendiri pun tak mengerti..
kenapa tubir mata ku mudah pecah hari ini...
melimpah-ruahkan segala-galanya...
aku tahu orang sekeliling aku perasan..
tapi aku tak bolehlah nak ceritakan pada semua tentang apa yang berlaku...


p/s: pada saat patah kata ini ditulis,aku hampir gagal mengawal air mata ku daripada menitis...

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...