Wednesday, September 1, 2010

Akhirnya,sempurna

Salam...
I've already submitted the application for continuation of studies,
baru terasa hilang 1 beban kt bahu aku nih,
kalau tak,asyik dok pikir jer,
nak apply course ape,
harap-harap itu adalah pilihan aku yg terbaik...
since dah setel,lega r sikit..
huhuhu

Kalau dihitung-hitung,
kurang lebih 3 bulan lagi,
aku bakal menamatkan pengajian diploma aku,
setelah hampir 3 tahun aku berkerja keras,
di bumi asing,Kota Bharu,Kelantan..

Sepanjang bergelar pelajar IPT,
mmg pelbagai pengalaman dah aku tempuh,
pahit,manis,suka dan duka...
plg byk,yg manis kot...
yg pahit-pahit ni,cam tak berapa nk melekat je
kat memory card aku nih...
dulu,aku pernah rasa mahu give-up,
tertekan bila tak dapat capai apa yg sepatutnya aku boleh capai,
tapi aku kuatkan semangat aku,
demi mengenggam segulung diploma...

Tapi,itulah kan...
nama pun belajar...
so,byk lah dugaannye..
bak kata org putih
"The roots of education is bitter but the fruit is sweet"

Aku tahu,
cabaran yg lagi besar bakal aku tempuhi
mase degree nanti,
lebih-lebih lg di bandar besar mcm Shah Alam tu...
andai tersilap langkah,
aku mgkn akan tersungkur sekali lagi,
(minta simpang malaikat 44)
harap-harap,aku diteguhkan iman,
dan tak mudah terpengaruh dgn semua2 yg x baik tuh...
InsyaAllah,amin...


ALWAYS WANT FOR THE BEST IN MY LIFE,
ME

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...