Thursday, September 16, 2010

La mujere...

"Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka..."

Aku rasa, aku pun salah seorg dr golongan di atas...
sebab tu lah aku ade blog...hihihi...
Bila aku marah,sedih, atau gembira,
Blog ni lah yg tempat aku meluahkan bicara,mencurahkan rasa...
Aku rase tulis kat blog lebih senang drpd berbicara dgn manusia...
mgkn sebab blog ni takde respon kot...
kalau ade yg respon pun,just follower aku jer..
kadang-kadang ade,
kadang-kadang takde...
nak cakap ape pun ckp lah..
takde sape nak marah...
asalkan tak melampaui batas,
kire ok lah tuh...

Bukanlah maknanya,aku ni tak berkawan dgn manusia..
dah aku sendiri pun manusia,
takkan lah nak berkawan dgn itik serati lak kan...
susah lak aku nak berkomunikasi,
aku bercakap,die menguek...
sudahnye,dua2 pun tak faham..
It's just that,
talking to human sometimes,
is a lil bit complicated..

Ini hanya pendapat aku jer,
orang lain,tak tau la plak kan...
mgkn ade yg setuju,mgkn ade yg tak,
terpulang pada individu,
setiap org kan berlainan pendapat...
:D

LOVE,
ME

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...