Thursday, September 23, 2010

Seketul daging yg dipanggil "Hati"...

Salam...
Malam ni,seperti selalu...
belog ni menjadi peneman aku...

Kenapa ye,
aku tak tahu sebab ape,
kdg2 aku rasa mcm,
sesetengah manusia ni tak ikhlas berkawan dgn aku,
dieorg ni berkawan aku hanya sebab berkepentingan je...
especially those opposite gender...

I'm not accusing anyone ,
but deep inside my heart,
I just feel that way...
maybe I was wrong,
but I can't help myself from feeling that way...
It's just my intuition...

Bila dieorg Perlukan bantuan ke ape ke,
then, they'll seeking for me,
Well,maybe because
I'm not that pretty,
I'm not that smart, 
I'm not that rich ,
and "not that ..." what so ever,
so,they would take me for granted..

Walau mcm mane pun,
dieorg ni lupa kot yg aku ni manusia juga,
ada hati,ada perasaan,
kdg2 ape yg dieorg buat tu,
dlm sedar ataupun tidak,
dah kecilkan hati aku,
tapi,aku malaslah nak besar-besarkan
benda yg remeh-temeh ni kan...
nanti kang org kate aku ape lak...

Aku bukannya nak minta balasan ke apa kan,
It's just enough by showing their respect to me,
as a human being..
not more or less than that...

Tapi,takpelah kan,
Lumrah manusia la katakan,
Hidup ni mcm roda,
kejap di atas,kejap kemudian kt bwh lak,
Life must go on,
I'm just 21 ok,
There's a lot other things that I haven't go through yet,
I just need to take this as a challenge..

So,for the time being,
biarkan je lah aku sendiri di sini,
bersama belog aku,
dan tak lupa juga,
follower-follower aku,
TERIMA KASIH...



I HEART YOU GUYS,
ME :)



3 tukang kepoh terbaek:

Anonymous said...

nape entry sedih ni cayunk..?
huhhu..
biarkn je sape2 y take for granted tu...
at least you should be grateful c0z you noe wut kind of pe0ple they are rite at d beginning...kn..?
be patient darl...
so0n, you'll find sumone wh0 will be d answer of ur questi0n..
keep on praying n searchin..! =))

Anonymous said...

nape entry sedih ni cayunk..?
huhhu..
biarkn je sape2 y take for granted tu...
at least you should be grateful c0z you noe wut kind of pe0ple they are rite at d beginning...kn..?
be patient darl...
so0n, you'll find sumone wh0 will be d answer of ur questi0n..
keep on praying n searchin..! =))

Syarina said...

thanks a lot dear,thanks for the support and thanks for everything...tibe2 ter'emo' lak tulis entry nih...
;p

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...