Tuesday, December 14, 2010

2 orang yg mcm korang...

Salam
Recently,I just knew a truth...
mmg pahit untuk ditelan,
mmg susah nak terima,
bila ketahui yg ada org tak suka dgn kita...
lebih-lebih lagi,yg kita kenal lak tu...
Betul tak ?

Tapi kan,
bila diimbas,dikenang balik,
setakat 2 org yg macam korang,
tak suka,meluat dgn aku,
dgn rendah diri aku nak bagitahu,
SIKIT PUN TAK JADI KUDIS kat aku,
sebab aku tahu,
masih ada ramai lagi orang yg suka & sayangkan aku...
Buktinya...
orang-orang ni,selalu dan pernah cakap yg dieorg sayang akan aku..
and I would please to let all of u to know that,
Aku sangat,sangat hargai kasih sayang yg dieorg berikan pada aku...
I HEART YOU GUYS MUCHO,
THANK YOU FOR UR LOVE,FRIENDS :)




Sebab apa aku cakap,
setakat 2 org yg macam korang tak suka aku, 
SIKIT PUN TAK JADI KUDIS kat aku, 
Sebab...
korang pun takde baiknya daripada aku...
baik dr segi perangai,adab,pelajaran...
segala-galanya lah...
TOTALLY ZERO !!!
So,aku rasa,
aku langsung tak rugi apa-apa kalu takde kawan cam korang...
SIKIT PUN TAKDE...



Aku bukan nak menghina,
jauh sekali nak menjatuhkan korang berdua,
tapi itulah hakikatnya...
mgkn apabila aku bersikap berterus-terang,
aku terus smash,
terutama kalau mende tu sesuatu yg buruk..
so,korang tak suke...

Biasalah...
nak wat camne ??
orang yg jenis mulut terus-terang,
suka smash org,
mmg org tak suka,
cukup-cukup org benci,
walaupun mende tu dikatakan betul,
walhal sekadar nak menegur jer,
bengang pun selalu gak ade...

Cume kadang-kadang,
perkataan aku yg keluar dari mulut aku
menggunakan kadar kelajuan tinggi,
mgkn dlm 150km/jam,
so,bg sesape yg sensentip tuh,
sentap sikit lah bile mendengarnya...

Alhamdulillah,
sekurang-kurang aku dapat kenal,
2 lagi ragam manusia,
yg macam korang kat dunia ni,
supaya dapat jadikan teladan dlm hidup aku,
sekurang-kurangnya dapat jadikan sempadan dlm hidup,
agar tak buat apa yg korg berdua telah wat,
sehingga memalukan dan menjatuhkan,
bukan setakat harga diri korang,
tapi juga maruah keluarga...

Keluarga korang mmg la tak tahu yg maruah dieorg dah jatuh,
pas ape yg korg berdua dah buat,
kalau dieorg tahu la kan,
Apalah agaknya yg akan jadi ??

p/s: selalu ingat yg bukan semua orang suka kita,dan tak semua org tak suke kita...
*Peace >.< V

YANG TAK BERAPA NAK KISAH,
AKU

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...