Thursday, December 23, 2010

Hello,Shah Alam!!!

Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:

Program: (AS226) Sepenuh Masa
IJAZAH SARJANA MUDA SAINS (SAINS DAN TEKNOLOGI MAKANAN)(KEPUJIAN)
FAKULTI SAINS GUNAAN
Semester : DISEMBER 2010

Salam...
Alhamdulillah,dgn berkat dan rahmat-NYA,aku dpt menyambung ijazah di UiTM Shah Alam.Result final exam yg lepas pun takde la tinggii sgt.Setakat 3 pointer lebih sikit-sikit jer.Lega sgt sebab aku pass semua  subjek dan dapat grad  ontime dgn member-member batch aku.Walaupun course ini bkn first choice aku,tapi tak kisah lah...Janji aku dpt sambung belajar.Agak malang sikit sebab aku tak dapat duduk asrama.So,kat sana nanti aku nak wat rayuan utk tinggal kat asrama.Itupun,kalau tak silap aku utk satu semester je...Utk semester kedua nanti,nak taknak aku kena lah duduk luar...InsyaAllah,minggu depan aku bakal menjejakkan kaki aku di UiTM Shah Alam.Harap-harap aku dpt menyesuaikan diri dgn cepat kat sana nanti...Dah lah dgr-dgrnya jarak antara fakulti aku dgn hostel jauh.Kalau tertinggal bas ,memang sah-sah kena menapak. Sebab tu aku dah wat persediaan awal,beli flats dan sandal jer..Kalau kat kolej sebelum ni,boleh je aku nak pakai heels..Tapi,pasni tak boleh dah lah..Since kena turun naik bukit,so fikir la sendiri kan..huhuhu..Untuk sekarang ni,aku hanya nak cakap...



















GOODBYE KOTA BHARU, SEE YOU KUANTAN & HELLO SHAH ALAM :)

LOVE,
SYARINA xoxoxo

3 tukang kepoh terbaek:

Shytielicious said...

goodbye Kota Bharu tu yang tak tahan tu...aihhh...huhuhu

No name said...

congrats 2 u.. =)

Syarina said...

shytie: masa kamu akan tiba x lama lg..so,dont worry...hikhikhik

c-dah: thank u senior...mari kite sme2 menghabiskan degree kite dgn jayanya :)

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...