Sunday, December 5, 2010

Anugerah Jerit...



Tujuan anugerah ini diadakan utk mengiktiraf karya seni
terutama yg bukan dlm arus perdana kat Malaysia...
sebab tu lah byk nama yg aku tak tau join award ni,
yg memperjuangkan mende-mende indie nih,
kalau setakat HUJAN,BUNKFACE,YUNA tuh,
aku kenal lagi lah,
ni ntah ape nama cam LOVE ME BUTCH, DEJA VOODOO SPELL
and whatsoever,sorry to say lah
I'm not-so-that-into this indie-indie thingy..

Aku tengok lah jap kan,
kalau diikutkan aku layan sgt2 rancangan anugerah-anugerah ni,
cam ABP,AJL..
tapi bile msk Shout Award ni,aku tak berminat sgt...
not at all..
maybe because it's too urban,
and I'm not that type of person,
THE URBAN TYPE...

Dan bila kite tgk balik kan,
It's really westernised,
tgklah anugerah utama dia,
'THE HOT CHIC' dan 'THE HOT GUY',
dah mcm American punye style...

Sempat lah tgk 1 persembahan,
itu pun Misz Nina,
masalahnye,dia bukannya nyanyi sangat pun,
dok lompat-lompat,
pastu ulang lirik yg sama,
wat penat badan jer...
penari-penari die lak,dressing over dr Misz Nina,
nampak perut bagai,
ish3

Tapi yg paling best aku ase,
the Hot Chick Award presenters lah,
Zizan dgn Johan,
selamba giler dgn broken English dieorang,
have so much fun though...

2 tukang kepoh terbaek:

atienalova said...

aku gelak tak hengat tgk zizan.
from texas lah konon..

Syarina said...

tu la pasal...aku pun,terkebetulan jer tgk shout award...seb bek da hjg2,award pun yg utama2 jer...tp,mmg giler2 r johan dgn zizan mlm tuh..hohoho

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...