Friday, December 24, 2010

Aku tak jiwang...tapi agaklah

Salam.
Sekarang ni,aku rasa I'm so into 6ixth Sense and Faizal Tahir songs...Melodi lagu-lagu dieorg ni takde lah jiwang sangat tapi bila masuk bab lirik,memang boleh tahan lah...Aku start suka lagu 6ixth Sense bermula dari lagu Tak Bisa Memilihmu...Pastu,keluar pulak lagu Khatimah Cinta, (OST Chinta),Menyesal (OST 'Asmara'),Cinta Matiku (OST 'Hani')...Pendek kata,memang aku minat giler lah dgn lagu-lagu dieorg..Gua tabik spring kat korang...hehehe


 

Ok,sekarang dgn Faizal Tahir lak...Masa dia dalam One In A Million,aku tak tahu apa pun psl dia nih sebab aku tak tgk program tuh...Walaupun,Faizal ni tak menang pertandingan tuh,his popularity and publicity is more outstanding than the winner,Suki...Tapi,tu lah kan,rezeki masing-masing...Menang tak menjamin kemandirian seseorang dlm dunia seni ni...Kuat kerja,usaha keras,mesra media,there's nothing you can't achieve..Am I right ?Lagu Faizal Tahir yg aku suka mcm Mahakarya Cinta,Kasih Tercipta,Sampai Syurga,Coba (OST 'Matahari'),Bencinta,Hanyut (OST 'Ahmad Durrah') dan byk lagilah...Tapi,yg memang best of the best,my favourite song is Selamat Malam (OST 'PontiAnak Remaja').Tak tahu la kenapa,tapi lagu ni memang melekat kat telinga dan hati aku...Lirik dan melodi memang kena lah...Rock tapi ada elemen romance kat situ..Bukan rock kapak,jiwang tahap meleleh gitu ;P








Wah,boleh tahan byk gak drama tempatan yg aku tahu...Walaupun aku ni Korean addicto,tapi local dramas aku ambil port gak..Haa,jgn memain..Korea,Korea gak,hati tetap Malaysia<--poyo lak pulak dah...hehehe
Oklah,sampai kat sini je lah coretan aku kali ni..Jumpa lain kali,bye..

LOVE,
ME :)

0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...