Sunday, July 25, 2010

Kelakar lak aku rasa...

Salam...
Kadang-kadang aku tak faham dgn sesetengah manusia ni...
Nak tergelak pun ada...
Apasal laa nak menipu aku ???
walhal pd masa yg sama,aku dah tahu kebenarannya...
Kalau apa yg dieorg tipu tu ada perubahan,
Takpe lah juga kan..
Ini tak...

Mungkin juga sebab dieorg ni malu sgt kot dgn aku...
Kalau ye pun malu,takyah la sampai nak menipu kan...
Cakap je lah taknak bgtau....
kan senang...
Pastu,taklah org nak bertanya lagi kan...
Dahlah tak sebagus mana, tipu org lak tu..
Tak tahu apesal nak cover sgt..
Tak faham gak aku...
Nak kata bagus sgt,tak juga...
Kalau kau menipu,lagilah org meluat dgn kau... 
Tak pasal-pasal kena banned dgn org lain...
"Lain kali takyah percaya lah dah ckp dia tu..."
NAK KE KENA LABEL CAMTU ??????


By just being honest,you'll lose nothing lah...
People won't talk bad about you if you being honest,
unless you're telling lies to them...

Teringat lak aku,
Adalah seorg hamba Allah ni penah bgtahu aku dulu...
"Itu hak dieorg lah nak bgtahu ke tak.Kita tak boleh paksa-paksa dieorg..."
 Camtu lah lebih krg ayat die..
Ok,fine...my bad...
I'm the one who keep busybody-ing other people stuff...
Terima hakikat kay sebab aku yg salah...


p/s: Pasni,lantak kau lah nak wat ape pun...Kau pun takde ape lebihnya drpd aku...

2 tukang kepoh terbaek:

Nurul Syarini said...

setuju sgt2..kalu "org" tu bgs xde la nk ksh sgt..ni setakat suam2 kuku jer..xde lebihnyer..len kali kalu nk menipu & berahsia sgt, diri sndri tuh jgn sibuk2 tnye hal org len. sje nk wat org meluat..budush nye org..

Syarina said...

lantak pi dieorg lah...janji mereka dan keluarga mereka bahagia...

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...