Thursday, July 1, 2010

Kesedihan dalam Kegembiraan...

Salam...

AKU GEMBIRA...

Hari ni merupakan hari terakhir aku di Kuantan...
Malam ni,pukul 11 aku akan berangkat pulang ke KB..
Cuti aku selama 2 bulan akhirnya sampai ke penghujungnya...
Aku gembira krn aku bakal menamatkan pengajian diploma aku selama 3 tahun di sana..
Dan bersama dgn rakan-rakan aku semula,buat terakhir kali...
Kerana selepas ini,kami semua akan membawa haluan masing-masing...
Tak tahu bila kami dapat bertemu lagi... 
Aku tak mahu melepaskan saat-saat terakhir bersama mereka...
Tak kisahlah dlm gembira,suka atau duka...
Kenangan selama 3 thn itu takkan aku lupakan...
*wink2
mi amigos



AKU SEDIH...

Biasanya,bila buka sem baru parent aku akan hantar...
Tapi sem ni tak sebab abah tiba-tiba kena pergi out-station ke Perlis..
Jadi,kena balik KB naik bas lah...
Kalau ikut perancangan awal,mmg parent nak hantar...
Dah kena kerja lak,nak wat camne kan...
Tiba-tiba aku rasa sedih sebab terpaksa berpisah dgn famili...
Selalunya tak mcm ni...aku pun tak tahu kenapa...
Rasa sebak jer nak meninggalkan rumah...
Padahal,dah sem akhir...bukannya tak biasa...
*sigh
mi familia


LOVE,
ME

5 tukang kepoh terbaek:

Anonymous said...

cian dia....hehe ;p

Anonymous said...

alololo..
chumelnye die..
jgn sedey2 ye syg..
demi ilmu.. =)

Syarina said...

fakhrul: ley la gelak...simpati x ikhlas lgsg...

ira:yep,demi ilmu sy sggp berpisah ngan famili,jauh berbatu-batu...~~chewwah :)

Anonymous said...

ok...simpati la ni ;p

Syarina said...

haa,camni lah bru nmenye kawan...bgs2~~

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...