Tuesday, July 20, 2010

Tindakan pantas perlu diambil..

Salam...
Baru mula menyedari...
Diriku sudah semakin berisi sejak duduk kat rumah sewa ni...
Pipi aku dah semakin menunjukkan ketembamanku...
Orang kata comel sebab kalau aku senyum atau ketawa,pipi aku naik..
Tapi lepas tgk gambar aku baru-baru ni,perkara ni tak boleh jadi...
Aku kena turunkan berat badan...
Aku nak kelihatan slim sikit menjelang majlis makan malam akhir sem nanti...
InsyaAllah,aku berazam untuk turunkan berat badan semasa bulan Ramadhan nanti...
Dah tak lama dah bulan puasa bakal menjelma...
Senang sikit nak berdiet...
Kalau boleh,aku nak berat badan aku berkurang bawah 55kg...
Takpe,takpe...usaha tangga kejayaan...
Kau boleh buatnya,Syarina...
Dulu boleh capai,takkan sekarang tak boleh kan...
aja aja hwaiting,Syarina-sshi.. :)

Perhatikan baik-baik pipiku....~~tembam...huhuhu



0 tukang kepoh terbaek:

My next Birthday...

Lilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...